Standardní objednávky jsou odesílány nejpozději třetí den od objednání. Doba zpracování se prodlužuje připadnými upravami ( laminace, adjustace, ramování, lakování, vicenásobné pasparty) a v případě nestandardních formátů fotoobrazů (panorama). U některých produktů je odlišná doba zpracování (fotokoláž, 3D/2D sklo, karikatura, atd...). Doba zpracování je u jednotlivých typů uvedena.
Potřebujete-li urychlit zpracování, je to možné, ale předem nás kontaktujte.
K přepravě zásilek využiváme společnost DPD a Toptrans (nadměrné zásilky). Obě přepravní společnosti dodávají zásilky následujíci den od odesláni.
Vybrat jsi můžete z několika variant doručení. Osobní odběr, dodání na adresu, dobírka, převzetí na DPD ParcelShopu. Podrobnější informace k uvedeným variantám naleznete níže.
V připadě osobního odběru DPD ParcelShop je maximální povolená délka u nejdelší strany 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250 cm. Tedy formáty nad rozmer 90x60, neni možné odebírat na DPD ParcelShop.
Cenové varianty odběru a platby v závislosti na ceně objednávky:
Celková cena objednávky do 499,- Kč
- - osobní odběr Digitální studio - 0,- Kč
- - dodání na adresu zákazníka přepravcem - 100,- Kč
- úhrada převodem na účet - 50,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 80,- Kč
- - osobní odběr u partnera DPD - 80,- Kč
- úhrada převodem na účet - 20,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 50,- Kč
Celková cena objednávky od 500,- do 2.499,- Kč
- - osobní odběr Digitální studio - 0,- Kč
- - dodání na adresu zákazníka přepravcem - 100,- Kč
- úhrada převodem na účet - 50,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 80,- Kč
- - osobní odběr u partnera DPD - 20,- Kč
- úhrada převodem na účet - 0,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 90,- Kč
- - Toptrans nadměrná zásilka - 140,- Kč
- úhrada převodem na účet - 20,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 70,- Kč
Celková cena objednávky nad 2.500,- Kč (pouze úhrada převodem)
- - osobní odběr Digitální studio - 0,- Kč
- - dodání na adresu zákazníka přepravcem - 0,- Kč
- úhrada převodem na účet - 0,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 0,- Kč
- - osobní odběr u partnera DPD - 0,- Kč
- úhrada převodem na účet - 0,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 0,- Kč
- - Toptrans nadměrná zásilka - 0,- Kč
- úhrada převodem na účet - 0,- Kč - úhrada při převzetí (dobírka) - 0,- Kč
|
Dodaní na ParcelShop |
- Více než 80 odběrných míst DPD ParcelShop.
- Výběr DPD ParcelShopu v nejvhodnější lokalitě.
- Víkendový provoz většiny poboček.
- SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku vyzvedli u odesílatele.
- SMS/e-mail s informací, že jsme zásilku doručili do DPD ParcelShopu.
- Upozornění e-mailem, že zásilka nebyla vyzvednuta 4. kalendářní den po doručení do DPD ParcelShopu.
- Uložení zásilky v DPD ParcelShopu 7 kalendářních dní.
|
Dostupné možnosti převzetí a dodání |
Dobírka s dodáním na udanou adresu - zaslání přepravní společností DPD na adresu udanou objednavatelem. Platba při předání zakázky. Dobírka je možná pouze v připadě zakázek do 2.500,- Kč.
Dobírka s osobním odběrem u partnera - zaslání přepravní společností DPD na vybraný DPD ParcelShop. Platba při předání zakázky. Dobírka je možná pouze v připadě zakázek do 2.500,- Kč. Maximální povolená délka u nejdelší strany je 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250 cm.
Úhrada převodem, dodání na udanou adresu - zaslání přepravní společností DPD na adresu uvednou objednavatelem. Platba je provedena předem na náš účet. Zásilka je zpracována po připsání částky na účet nebo zaslaní dokladu o provedené platbě.
Úhrada převodem, osobní odběr u partnera - zaslání přepravní společností DPD na vybraný DPD ParcelShop. Platba je provedena předem na náš účet. Zásilka je zpracována po připsání částky na účet nebo zaslaní dokladu o provedené platbě. Maximální povolená délka u nejdelší strany je 100 cm a obvodová délka nesmí přesahovat 250 cm.
Osobní odběr - můžete využit osobního odběru přimo v místě výroby v Digitálním Studiu.
Zásilky jsou vždy pečlivě baleny tak, abychom eliminovali možnost poškození objednávky. Veškeré nami zasílané balíky jsou zároveň pojištěny na částku odpovídající hodnotě objednávky.
V případě zjištění poškozené zásilky je třeba nahlásit poškození přepravci. V těchto případech nás neprodleně kontaktujte.
Uvedené termíny dodaní jsou platné v bězných termínech. Např. v období vánoc je třeba počítat s delší dobou zpracování. V tomto připadě zakazníky informujeme.
|
|